Wednesday, July 18, 2007

diet lagikkk gagag


rini aku gi shopping cari baju dgn seluar, best betul smua 70% off. erm..pas shopping aku pegi beli epal dgn soyamilk dkt tesco dgn kedai cina. kalau korang nak tips, soyamilk boleh mencantikkan kulit dan meninggikan metabolisma badan. so..senang nk kurus la. sape nk diet tu, amalkan laa minum soya kay.
tadi sifan, roomate aku tanya, nape obses sgt nak diet. aku pun jawab la aku nk kawen tahun depan..gagagag..xderla aku gurau je. aku ckp la aku nk cun mcm die. dia pun senyum je. alaa..pasan la tu. cam org tak tahu je. gagagag. lagipun..mak aku kata..org single kena jaga semua , especially body. tu mak aku kata la..kalau tak puas ati korang marah la dia. die yg cakap. "laki mana nk pempuan gemuk?" tu pun mak aku yg ckp..
sebenarnye..tiba2 aku nekad nk diet ni sbb..past few weeks, ada org ckp aku mcm heliza af5 version berisi. aku bukan obses nk jadi heliza..tp aku memang pantang org ckp aku berisi, gemuk or sewaktu dgn nya. tu pasal aku dok berdiet je. menahan diri dari makan berlebihan. aku target 45kg.selama ni memang la aku x gemuk..tp aku fed up , tensen sbb xleh makan smua mende. kena tgk kuantiti kalori. so aku rasa..kalau berat aku 45, aku nk makan semua mender. huhuhu..lagi 3 kilo je nk sampai berat badan impian..tp tadi tergoda betul tgk ice cream. cedap lak. dah capai 45kg, aku nk telan eskem, ciskek, dgn kebab arab.. huhuhu..lama gile x mkn smua tu. nk makan sampai muntah.
sabar tun sabar...sket je lagi. pasni ko nk makan kedai aiskem pun ko makan laa...skrg sabar kay. semingggu je lagi tu.

pasal bedah lak...:-
tadi bedah cakap, die sedang melancarkan serangan menggoda. gagga..sape la mangsa dia. adei..minah nih. tp dia ada ckp..bf die kali ni..mesti pakej lengkap. wat eva la bedah. ko nk gedik ke gatal ke. asal ko hepi. tp sorg mamat ni dah approach dia. dia tolak ..tp aku ckp layan je.
pasnih..aku malas nk cite pasal bedah. sbb aku rs dia dh move on. dia janji nk cr bf in 2 weeks. tp aku rs 2-3 ari lagi dpt la tu.sbb kegatalan bedah semakin menjadi jadi. smoga pas ni..dia jgn makan pill. aku tahu dia mkn pagi td walaupun dia dh janji xmo mkn. aku nasihat kan dia, dr makan pill baik bace quran..tapi dia kata..dia tgh bendera jepun. adeii. sian lak. pill tu herba semulajadi je. xde pape kot. tp aku rs pasni..dpt bf, dia x makan pill dh la. go go gurl..u can do it bedah.. huhu bedah..jgn la ko jumpa blog aku nih. aku kutuk ko gatal, sengal, sawan..tp aku sayang ngn ko.


p/s: kakju...kalau tun x online..tlg la buzz me or gimme online msg kay. windu laa sama akak.

2 comments:

Anonymous said...

suke hati ko la tun... ako nak marah mak ko le. camne ek. dia ade ym ker... hehehe. tak semua laki nak pompuan mcm plywood.. weeekkkk.... ako suke yg beso.....
bedah dah menggoda? takde pun.. hehehe. dia tak serang ako pun... laki lain le nih... gagagagg...

tun teja said...

haha..coklat marah la mak tun. die yg ckp. tp berani ke nk marah die?. yeke suka pempuan beso..nape x ckp awal2..penat tun diet. adeii. bedah goda org len la. sorry coklat...tp kalau nk gak. tun kasi ym id dia. kalau nk la.