Wednesday, September 26, 2007

maafkan durjana itu

emosi aku cam x stabil lak tetibe. 2-3 menjak ni..dok tingat pasal durjana yg aku sungguh jijik nk sebut nama dia. yg aku harapkan dia di gelek lori. gagagag..kejam nye aku. hahaha..tp ntah la. aku rasa ade org baru yg mempunyai karekter sama cam durjana a.k.a jantan kabaret tu muncul dlm idup aku. gerak geri, gaya, cara percakapan semuanya mengingat kan aku pada durjana tu sehingga aku rasa nk muntah serta menyampah. aku tahu di bulan baik ni tak baik marah2 sgt. tapi aku x reti hipokrit mcm jantan tu. apa apa pun jantan durjana..aku tahu ko bace blog aku.... aku nk cakap... ritu aku ckp aku x maafkan ko kan..malah aku maki ko kan.
huhuhu..biasala.tgh marah memang la kena maki
aku ampunkan ko skrg. tapi aku rasa baik ko mintak ampun kat mak bapak aku skali. sbb ko dh memalukan keluarga aku.
tapi aku rasa x yah la ko tunjuk muka ko depan keluarga aku.. lelama ti mende ni jadi sejarah la.
oleh itu sa**wi bin tah**im, aku...maaf kan dan ko jgn tunjuk muka ko depan aku, keluarga aku serta keturunan aku sehingga 7 keturunan.

kepada gadis gadis diluar sana...tolong la berhati hati supaya tak tertipu dgn laki org yg mengaku bujang. malah...jgnla cepat sgt percaya kat lelaki berkata kata manis.

sejak ditipu oleh si malaun nih...aku jadi fobia dan lebih berhati hati
malah sering berprasangka buruk pada lelaki yg berlagak baik... kalau dia baik ikhlas pun
aku jd x percaya. tambah lak yg suka bercerita dia bace al quran hari2, poser sunat, mendoakan kesejahteraan kite. sbb antara lawak alim kucing jantan tu penah buat kat aku dialog dia berbunyi begini
"abg berhenti di setiap perhentian highway, sembhyg hajat minta hubungan ini dpt diselamatkan" wakakakakak... mcm TUTTTTTTTTTTTTTTTTT.... boleh mampus okek!!!!!
wat drama tv pun org nyampah nk tgk

tapi aku tak paham..kenapa dia mcm tak ngaku dia bersalah. atas alasan dia nk mengejar impian dia..dia boleh menipu??? lepas tu yakin akn berjaya satu hari nanti. wey jantan kalau ko kaya pun..idup ko x berkat. (ba alip ba ya!!!!!) isk..tun sabar tun... sabarrrrrr... adeii... apsal ko ni tun.?... poser ke tak ni tun??

gadis gadis...tolong laaaaaaaa...jgn percaya kat lelaki yg mulut manis dan yg mcm baik.
lagi nampak baik dia..lagi besar tanduk syaitan yg dia ada... apa pun mintak petunjuk ALLAH supaya dilindung dari lelaki keji ini.

kepada makhluk yg baru muncul ini..kalau ko pun mempunyai agenda ko tersendiri..aku rasa
kalau ko nk babitkan aku...aku rasa baik ko blah... sbb aku sudah berpengalaman..malah aku leh detect la penipu skrg nih.

tips tips untuk gadis gadis
1. jgn percaya lelaki yg berumur lebih dr 30thn....gagaga..sbb diorg tahu taktik nk handle pempuan almaklumla byk pengalaman.(coklat...jgn marah tun yerk. coklat dikecualikan)

2. suka tunjuk baikkk je.. cakap mengalahkan ahli sufi. huhu..setan jenis ni sgt berbahaya

3. mula mula rendah diri..kemudian...makin lama makin perfect lak idup dia..mcm semua dh lengkap...tinggal nk cari bini jer. (simpan duit beli baju ngn kasut okek..asik kemeja yg sama je..musuk laa..wahahaha.)

4. berani jumpa mak bapak kita..kite ingat ikhlass je. tp bila tang nk jumpa family dia mcm mcm alasan dia bagi tp mak bapak dia asik kem salam je kat kite. perghh...kalau dh ade no 4 ni. korg selidikla latar belakang. durjana mcm ni berlambak sgt.

5. erm.. dia selalu pakai motto idup " sharing is caring"... baiklaa korang blah sebelum terlambat.
simpan duit korang skali.. diorg ni nk share semua mende. wahahahahah..

oklaa itu saja untuk hari ini..sekian terima kasih.. jumpa lagi kite di minggu hadapan dlm segmen
mari mengenal jantan kabaret.

semoga terhibur....bye bye

15 comments:

coklat ubat batuk said...

la... tak settle lagi ke tun... kepada doktor(?) tu jgn la kacau tun... benda udah lepas... dia pun dah memaafkan... jgn buat tun meletup... susah nanti...

tun teja said...

dia dh mampus dh kot..ntah la coklat. dia x kaco dah. tapi ade sorg lagi malaun karakter mcm mamat tu. sebijik!!!. penipu gak kot..or tun yg trauma

coklat ubat batuk said...

yg mane plak ni... dia kat mane... pasni kalo ade sesape nak tackle tun... minta nama penuh dan no IC... pas kat ako... nak cek dia tu penipu ato tak....

tun teja said...

erm..ntah la coklat..karekter. cara dia nk menipu pun cam sama je. agak nye penipu ni pakai satu cikgu kot.

coklat ubat batuk said...

atau org yg same.... camni je la tun... jgn layan berat2... layan ringan2 je... kan tun pun dah kabo tak mo berchenta.. nak kawin terus.. ingat lg tak?.. kalo tak ingat nanti balik mesia ako tampar... mesti ingat!!!!

tun teja said...

erk sape kata tun xnk bercinta?
skrg ni tgh bercinta..wahahahah

coklat ubat batuk said...

bercinta? ngan sape?.. anak pak usop tepi jeti tu ker? gagagagg...

tun teja said...

johnny depp...

coklat ubat batuk said...

laaaaa... nasib baik seminggu jer... huhuhu... pasni hati2 ler... kesian kat famili...

Anonymous said...

hai tun apa khabar...saya dah baca blog tun nape tun bercinta ngan laki org ker....semoga tun lebih berhati-hati yer...salam perkenalan dari mizie..selamat berpuasa..

pedum said...

amboi johnny depp la kan

Anonymous said...

mak oi.. siap carut2 tun nie eh.. sabo sabo..kejadian semua tu membuatkan tun lebih praktikal taktikal dan teknikal dan cekal serta byk akal.. haaa kal kal gitu. jgn la cakap semua org yg baik tu ada makna.. macam dalam citer madu 3 p ramlee tu.. nak tackle sharimah (cun woh time tu) dia g perli bapak sharimah pastu nampak sharimah.. pujiplak si bapak dia.. last bapak dia kata "baik ada makna tu.."
macam mizie ni baik jer.. ayat poyo gitu.. bukan leh caya gak tu..hahahaha!!! (amek ko mizie)

1 more thing dont says laki umur 30 ke atas ni lagi tabole percaya. actually lagi tua byk asam garamnya.. kadang tu byk lak alasan2 yelah idup dah lama kan..
jgn la sampai tahap membenci mcm tu. bagi saya tu dah nak masuk tahap benci tu. Ingat Allah nak bagi tunjuk ajar kat Tun.. maybe ada silap kat diri kita sendiri yg boleh memudaratkan pada hati org lain.

anyway kalau tun dok maki2 dalam blogs ni abih la saham tun.. last2 jadi anak dara tua hahahaha..

coklat hacks.. ko CIA ke? bole check detail org tu menipu ke tak?..haha cuba ko check nama aku.. haha Kro bin Kitaro ekekeke..

Tun just keep the faith

\\[^0^]//

tun teja said...

hehhe..tak dapat joni dep
dpt pedum pun jadi laa
mmmmuuuuuuuuuaaaaaaaaaahhhh.
syg pedum...

pedum said...

mmuuahhh to u too..
cyg tun gakk...
bucukkkkkk

Anonymous said...

saya nak cayang pedum gak.. cemolottttt kat pedum muaaahssss..