Sunday, January 20, 2008

hari hari yg biasa

mcm ne ye nk buang perasaan marah? tak reti la. asik nak marah je. 8juta kali taubat pun tun asik ulang perkara yg sama gak. asik nk marah marah. bila selalu marah nih.. mula la rasa byk dosa. bertimbun timbun dosa tun. tun rasa kena tukar la tittle blog tun nih.

ptg tadi bestfriend tun, si intan sms tun cakap "aku nampak ex ko dalam star".
tun pun terus tepon intan

tun :ex yg mana satu? huhu.. macam byk je ex aku.
intan : alaaaa yg dah kawen tu ngaku bujang. aku lupa nama dia
tun : ooo mamat kabaret tu ke.. isk.. bukan ex aku la. eee... geli geli. kenapa dia masuk star? kena belasah ke? sampai masuk star?
intan : star apa ko ckp nih? aku ckp pasal star lrt la. aku naik star tadi nk gi bukit jalil ngn mak aku
tun : oooo.. ingat kan newspaper. cess.. aku dah girang gumbira tadi. ingat kan dia dh kena tumbuk ke takpun kena tangkap polis. dia buat apa naik star? kereta dah kena tarik ke? hahhaha
intan: ntah mana aku tahu, bla bla bla

*** tun dan intan pun mula la membuat spekulasi masing masing tentang mamat tu. hahaha.. lawak je. disebabkan kami dah takde topik maka mamat tu jadi mangsa umpatan kami. **

kepada mamat tu.. kalau ko bace blog nih.. kami berdua mintak ampun yek.. alaahhh.. aku tahu la.. ko mmg bace pun blog nih. gagaggaag...

4 comments:

ibnu Ismail said...

Memaafkan orang lain, beerti memaafkan diri sendiri. seperti kata bijak pandai: " Apa yang kita beri akan kita terima kembali.."..... -Heh, macam bagus jer saya ni bagi nasihat... dendam saya dekat satu mamat dekat sini pun tak boleh nak hilang lagi.. abis camno..

tun teja said...

hehe.. tahu je. tapi tula mende paling susah org nk buat. kejap maaf kejap tun marah balik. hahah.. tapi xdela busan sgt idup tun. atleast byk mende tun leh tulis kat blog nih.

mamat tattoo dan mamat kabaret.
2 manusia yg sgt mentensenkan manusia sekeliling mereka.

Anonymous said...

hah... oklah, tu... baik jugak toon teruskan ajer sifat menyampah toon tu... takdelah blur idea toon nak menulis.. teruskan aje... saya sokong...

huh... memang mamat tatoo dan mamat kabaret tu tahu nyusahkan idup org keliling jer... belash diorg tu toon.. jgn kasi can diorg bermaharajalela (rasa mcm nak tumbuh tanduk dah ni)

nazri yiee said...

slm_; mcm mane ye nk nk design lg comel blog kite