Tuesday, July 13, 2010

dilema



kalaulah ibu ada pilihan.. kalaulah ibu terjumpa harta karun. kalaulah ibu ada kuasa magik yg boleh mengubah segalanya menjadi mudah. astargfirullah.. berdosa tau sebut kalau bebanyak kali nih. macam mengeluh dgn takdir. tapi ibu manusia biasa yg tak sentiasa terikut ikut hasutan syaitan. jgn ikut perangai ibu ye mikhail. ibu sedihhh.. ibu tak suka kerja ibu sekarang nih. ibu takda pilihan.. kalau ibu benti saper nk bagi duit shopping mikhail?. nak cari kerja lain.. tapi gaji kat sini kira OKla gak. tapi kerja.. beban nya mcm bawa batu atas kepala. masuk je opis kepala dah berattt. macam di penyek penyek. gambar mikhail la jadi penguat semangat ibu. setiap kali rasa nk nangis je, ibu akan pergi toilet ..pastu tgk gambar mikhail kat henpon. adakah ibu terlalu obses dgn anak atau mmg semua ibu pe-el dia mcm nih?.

sekarang ni mikhail mengada ngada kenapa yer? nak tido kena didodoi. mentang mentang anak sorang. tunggu laa pasni yasmin kuar.. awk kena jadi abang. hahah. yasmin? lagi setahun..ibu nk produce lagi. tungggguuuuuuuuu

3 comments:

marinahunny said...

sabar la tun..nak buat mcm mana, kita pun sama juga..kalu blh nk duk rmh je..

mikhail senyum sebijik mcm tun..

:: Cikgu Wiween :: said...

wah tun da pikir nama baby girl lak nih. eheheheh amin. ween doa cpt dpt adik mikhail kiut nih. suke tgk pic dia senyum! coooomelnyaaaaaaa!

ryann said...

produce lagi tun produce