Monday, October 24, 2011

genting

sejak diduga dgn ujian yg agak kecil. tun telah melaksanakan peperangan terhadap kaum keling. mmg hangn betul bila tgk kaum ni. benci yang amat sgt. oklaa.. malas nk sembang bab racist. so mulai sekrg ini tun akan berjiwa racist.,jgn tanya kenapa.. mmg takkan berjawab.

dikala kesedihan.. suami lak berjiwa sweet wat plan yg x diduga. dia kata.. "syg, jom kita gi genting. cepat cepat siap..kul 11.30 kita gerak. tapi kena balik b4 8.30 sbb i nk tgk bola."
bagai pucuk dicita, tapi pizza hut yg datang. wahhh suamiku..ko mmg terbaekk la. (adengan puji memuji kaum keluarga akan sentiasa ada di dalam penulisan tun teja bagi menunjukan beliau seorang yg bersyukur).

suami saya tak pernah berterima kasih bila melihat saya menjaga anak, memasak ataupun mengosok baju kerja dia. tapi dia akan mengucap terima kasih dgn membantu di hari minggu. dengki tak korang kalau saya katakan..setiap sabtu apabila sy bangun sahaja...rumah di kemas, baju dibasuh dan disidai oleh encik suami. nasik lemak bungkus dah terhidang di atas meja. korang ada ke laki cengginih.. hakhakhak.. kalau takde jgn jeles yerk. tetapiii.. diulangi yer.. TTETAPI di hari hari biasa... segala galanya di bahu ku. sgt tertekan je rasa. anak anak saya mmg pandai buat hati ibu mereka mendidih kemarahan. terutama mikhail. lepas satu satu perangai dia yg boleh buat tun panasssss hati. mula pecahkan pinggan, pastu buka pampers kemudian kencing di atas lantai, kemudian cucuk mulut adik dgn pen. yg ni mmg tahap maksima. mikhail.. .. penat betul ibu. tadi nangis sbb dah x tahan dgn perangai anak anak. waduhhhhh.. takleh byg org yg ada anak sampai 10. setiap kali pukul anak. ibu yg nangis. sayangg tapi geram.

cite bab genting.. mmg best. gambar esok baru upload ye..

4 comments:

marinahunny said...

ehehehehe best tun...

tun teja said...

marina. heheh.. sib baik suami bawa jalan jalan. kalau tak leh meroyan akibat stress keterlaluan dgn anak anak

abah khalisha said...

hehehhe..mcm-mcm hal

Anonymous said...

SAYA PON BENCI K.E.KE L.I.N.G LING! KELING!!!