Friday, October 23, 2009

adeiiii

arini time makan tun tepon suami ckp kat dia yg tun rasa nak hentak kan kepala kat dinding sbb tak tahan nk melayan karenah minah belagak tu. suami tun gelak2 jer sambil suh bersabar. dia cakap senang laaa... cuba dia dok kat tempat tun.

seriusss aku tak tahan laaa ngn karenah dan berlagak dia. padahal kalau dikirakan mak bapak aku lagi berkemampuan dari mak bapak dia. malas nk membabitkan mak bapak dia dalam hal nih. sbb mereka tak berdosa kat aku. cuma aku rasa tenseeeeeeeeeeeen tahap giler babeng. dia ckp nk beli kereta ***** yg aku rasa mcm x logik akal. sbb aku tau dia tak berkemampuan. tapi aku layan kan je la. pastu tetiba dia cite kat aku jumlah wang simpanan dia kat bank. perghhh.. aku rasa xde la byk mana. tapi byk laa gak dari aku. sbb aku mmg takde simpanan pun. tapi apa motif ko cite semua tu kat aku???? kompiusss giler. tak termasuk bab pulau phuket yg aku rasa dh patut basi dan tak perlulaa ko nk teruskan bercerita. aku rasa kesiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan sgt. rasa nk bagi derma ikhlas kat ko suh ko gi uganda ker, bangladesh ker atau pun pulau jawa ke supaya ko leh cite pasal tempat len lak. ari ari dgr percutian ko kat phuket aku rs mcm nk pecah kepala .

ya ALLAH, ko bagilaa aku kekuatan dalam menghadapi hari hari yg mendatang. ampunkan laa dosa dosa aku mengumpat dia nih sbb aku memang manusia yg tersangat lemahhhhh. jgnlaa mikhail ikut perangai buruk tun. aminnnnnn

2 comments:

:: Wiween :: said...

sbr tun sbr. jgn layana jelah minah tuh. huhuhu

SHAHRUL HAIRY DOT COM said...

shiapa la urang ituw kak tun?? hehehe