Saturday, December 24, 2011

x jd stop

wah wah wah.. belum lagi 2012 sy dh takleh benti blogging. baru jer nk azam jadi manusia yg pegang pada azam. takleh la.. rasa gatal je nk menulis cuma kali ini akan lebih berhati hati. takutttt tulis sesedap hati lagi. tapi rs nk menulis gak sesuka hati. agenda kita seterusnya,, cita pasal opis. perghh.. ada lagi spesis belagak mcm tempat keje lama tu. dulu ok la sket..sbb kami same level. tp tempat baru ni, aku rasa dia sedia maklumla aku nye pangkat atas sket dr dia.. tp dia nyer lagak mcm aku keje bawah dia. wah wah wah..panas panasssssss.. api neraka sudah meniup kencang ni. tapi takpela.. kita sabar sabar. antara babak babak yg x dpt ditahan lagi. "sy x suka sgt pakai smart fon ni, sb touch skrin ni mcm payah sket" sambil membelek belek hanfon sony ericson experia yg aku sedia maklum x cecah seribu pun. mentang mentang tgk henpon zaman tok kaduk aku yg buruk ni. dia pun rasa darjat nya lebih tinggi dr aku. aku mula x terasa tp tiba tiba dia sebut abg ipar dia pakai iphone, anak buah dia suka main. owhhh..beeep beep beep..motif belagak sudah dpt dikesan. so kita henti kan dulu agenda mengumpat ye. nanti sok lusa kita sambung l agi. pasti byk yg story panassssssssss.

2 comments:

:: Cikgu Wiween :: said...

yay tun! sebaik x jd benti blogging. heheh rindu tun! keje mana lak skang ni tun?

tun teja said...

yei yei ween.. x jadi benti sbb mmg addicted la berblogging ni. keje kat sini je. kompeni cap ayam je ween. jadi laa.. asal ada kerje