Tuesday, May 22, 2007

player?...

donno wat to say, but somehow...aku rasa jadi player memang best. saper kata single itu lonely?
hahah..not me. aku really enjoy being single. definisi player?
selain bermain bola, congkak ataupun badminton, permainkan perasaan org turut di panggil player. player yg bagus atau pun yg baik perlu pandai bermain dgn kata2. bak kata kwn aku
ayat mesti power beb...yess..aku setuju dgn dia. ayat power merupakan skill yg paling penting untuk menjadi player. hakhak..contoh ayat...selalu kite dengar kalau kita tanya
u dh ada teman istimewa ker?

jawapan mereka yg setia
sudah, kitaorg kenal masa bla..bla..blaa..bla ..

jawapan dari seorang player.
ermm..i single lagi, bukan senang nk cari pasangan ideal. mungkin belum sampai jodoh.
bercinta pun kalau takde jodoh, xda maknanya.

aku bukan nk ngomel panjang, tp aku rasa ayat player tu betol. sangat tepat lagi jitu.
die beranggapan, bercinta itu tidak menjanjikan apa apa. mungkin pengalaman lama die kot.
ntah laa...

apa pun..aku saja je nk tulis kat blog nih.
nk luahkan pendapat aku je..

2 comments:

mie said...

gulpp... maybe kot..

Anonymous said...

wow!begitu detail kajian anda