Saturday, June 9, 2007

hipokrit

dlm dunia nih..byk sgt la manusia hipokrit. benci betul. aku benci dgn manusia sekeliling aku.
mungkin dosa dosa aku yg lama kot, ini balasan nya. ditemukan aku dgn manusia hipokrit ..baik gile kunun. beliau ni memang nampak baik, nama ALLAH dihujung lidah, sentiasa menasihati aku. tp kebenaran nya..die tu seorg hipokrit.
dan yg paling sakitkan jiwa aku..die kata die bertaubat..taubat apa.. masih lagi nk berdrama swasta ngn aku. menagih simpati konon. aku tak haraap balasan buat die..cuma aku harap die betul2 insaf. tapi andai die mainkan perasaan anak dara org lagi or musnah kan jiwa org tu
mcm die musnahkan jiwa aku. aku harap..ALLAH bg balasan yg setimpal supaya menjadi pengajaran buat die. jgn la kena kat anak die. sbb anak die tak bersalah. sesungguh balasan dari ALLAH lagi adil. tp aku percaya...idup die tak tenang selagi die teruskan aktiviti die. apa pun..sesiapa yg hipokrit. tolong la berubah. dlm dunia nih..memang laa org jujur susah nk maju. tapi mana korang nak? hidup maju tanpa keredhaan ALLAH atau berjuang untuk maju dgn keredhaan ALLAH. choice is yours. terpulang laa mana korang nk ikut.
sekarang ni aku nk dptkan balik ketenangan jiwa aku. ALLAH je tempat aku mengadu.

No comments: