Wednesday, June 27, 2007

rimas...thanks to faceless.

korang pasan tak, page haku dah ade lagu. huhuhu..
ade kawan tolong ajar. thanks a million to "faceless" .pergh..akhirnye..berbunyi gak page ini.
aku suka gile lagu ini. dh nk masuk seminggu dok dgr je lagu ni.
asal on je laptop, mesti pasang lagu ini..pastu set repeat track.
haha..tak lama lagi berdarah la telinga aku..sbb dah rimas dgr lagu ini.
tp aku rs..lagu ni sedap giler. nk kata aku suka lirik die. x la. tapi suka lagu die kot.
huhuhu.

Nanananananana…

(ALYA)
Lari lari lariaku lari tinggalkan semua iniUntuk mencari-cari cari ketenangan diri

(ADEEP)
Pergi pergi pergiengkau pergi dari hidupku iniKu tak mahu mahu engkau hadir dalam diri ini

(ALYA)
Keluhan hatiku tak siapa yang tahuKu simpan semua sebak didadaBiarpun ku yang terlukaPernahkah kau mengerti caraku memujukmuPernahkah kau hargai caraku mencintaimu

(ADEEP)
Lafasan kata dari bibirAdakah ia dari hatiMungkin kau tak fahami maksud yang tersembunyiTitisan airmata dari pipi ke bumiPernahkah kau peduli betapa sedih diriku ini

(chorus)
Mengapa aku yang terlukaAku yang meranaAku yang menahan sisa baki cinta iniEngkau yang memintaAku yang sengsaraRimas rimas Aku rimas


(Cat Rap)

Tinggalku sorang kecundangIstana jiwaku goyangRoboh dan tumbangSawanku lantangTidak berpantangLetupnya siang siangBukannya alang kepalangDatangnya perangDan bawaku ke jurangPulanglah sayangJanji ku tatangKu hapuskan dalangDalangnya sayangSayangnya hilangHilanglah garangGarangku terbang melayang
Terbokangku terbang kau terhoyong-hayangTak pandang belakangTerkangkang gilaku tak diundangKu rapuh semua tak bertiangJanjiku kini kan bertulang
(Chorus)

Nanananananana…ohhh

(Bridge)
Lari lari akuLari tinggalkanTinggalkan semua iniTuk mencariUntuk mencari ketenangan
Aku pergi tinggalkanTinggalkan kau sendiriKu pergi.. kini ku pergiTinggalkan mu sendiri

(Chorus) x2
Nananananana.. ohhh

2 comments:

Anonymous said...

hai..
mi egen.. hier in mesia olso diz song olwos ple et radio. quait femes olso.
huhu.. befo i foget, i wan to tengs faceless bekos tic tun hau to mek sam saun tu her blog. so tun ken tic me also how to mek saun in mai blog pulak. huuhhuuh..

Anonymous said...

hi toon

bes lagu...lagu frust nampak...huhuhu...

tok wan pak cik dulu cakap... lagu orang gagap....huhuhuhuhu....