Tuesday, May 6, 2008

boipren saya

pada hari ini saya nak bercerita tentang boipren saya. dalam dunia ni ada laki dan pempuan. dimana ada awekss disitula ada balaks. tapi saya dan boipren saya tinggal berjauhan. namun demikian saya tetap aweks kepada balaks saya. boipren saya seorang lelaki tulen. boipren saya suka minum air tembikai dan suka makan kek coklat. boipren saya sgt baik ati, dia tak suka marah marah. kalau dia marah dia suka duduk diam je pastu dia tido. bila dia tido saya pulak yg marah. apa?? dia ingat semua leh settle pas dia bgn tido. pastu saya pun majuk.. dan dia pun pujuk. aksi pujuk memujuk hanya mengambil masa selama 10minit saja sbb boipren saya mulut manis sehingga saya hampir terkena kencing manis. tapi takper.. saya tetap syg dia. boipren saya selalu gi surau time magrib dan isyak. dulu saya ingat dia gi menggatal. tapi dia cakap "sumpah yg, i gi surau tadi. i tak menggatal pun. i baru nk pegi mkn ni. lapar tau". pastu tun berpikir..kalau dia menggatal mesti dia gi makan-makan. aweks suka kalau balakss belanja makan. pastu saya pun rasa bersalah kerna suka tuduh-tuduh dia. tapi takpe saya tahu boipren sy tak kisah pun. itu saja pasal boipren saya.

22 comments:

ryann said...

so sweet...like little romance

tun teja said...

hshahaha.. tun sour je kak. tp dia yg sweet

pedum said...

tun ni sweet ar....

tun teja said...

ek eleh.. pedum.
amik ati ke tu?

pedum said...

tun ni comei la

tun teja said...

nah 50sen.puji puji laa lagi

:: Wiween :: said...

tun ni jelita la..tun ni ayu la.kekekeke tun, si pedum nak ngorat tu.boipren tun x marah ke? kihkihkih

tun teja said...

pedum tu gatal. ween jgn layan dia sgt.

ween pun comei gak.

ryann said...

La vita e bella...pabila kita ingatkan saat-saat yang indah.

tun teja said...

ehem ehem..kakyan ingat yg indah indah ker tu?

ryann said...

bila kita sentiasa ingatkan indah, bisa melupakan bahagian yang menyakit walau ia bukannya sedikit

tun teja said...

heheh..ye benar kakyan
tun setuju sgt, time hepi..dia la madu, dia la gula, dia la kek coklat.

gaduh japgik..dia la hempedu.dia la petai, dia la sampah..semua yg busuk2 bg kat dia. hahahah

tp tetap syg

Unknown said...

rOmanTikNyer diA..
hiK..
daH lEh kaWeN la Neh..
biLa lagik??

(",)

tun teja said...

nak kawen tapi tak cukup umur lagik
wahakhakhak..

ryann said...

terus berpegang pada rasa sayang.itu kekuatan

tun teja said...

kakyan ni romantik lerrrr.
sok dating yek..nak ikut nak ikut.

eimma's said...

boipren aku????errr...tunang..hehehe...boipren ko aku dah tgk kat frenster..tunang aku tua 10thn aku....

Anonymous said...

tahniah tun :D bila nak majlis makan2 nya...

:: Wiween :: said...

aisey..tun..tgk tu x jdaik pedum nak ngorat.agaknya boipren tun dah kasik warning saam dia kot.kehkehkeh

Unknown said...

aKak..
jOm maKan!!!

sw337un73j4 said...

tun mmg sweet, manis berkalori ke tak ek? hehe..

kim salam sama hitu boipren..tunjuk la sket gambo dia eh..

Mem Aluya said...

Ahahakss.. comel sajork.